واکنش تند هادی حجازیفر به یک خبرنگار: تو یک فاشیستی/شوک اهالی رسانه با خداحافظی فرامرز قریبیان از سینما
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۳۱۹۲
خبرگزاری میزان- سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در هفتمین روز برگزاری خود در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه با اخبار و حواشی فراوانی روبرو بود که از جمله مهمترین آنها به خداحافظی فرامرز قریبیان از عرصه بازیگری اشاره کرد. تاریخ انتشار: 12:30 - 19 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۴۲۵
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در هفتمین روز برگزاری خود در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه با اخبار و حواشی فراوانی روبرو بود که از جمله مهمترین آنها به خداحافظی فرامرز قریبیان از عرصه بازیگری اشاره کرد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
پردیس سینمایی ملت طی هفت روز ابتدایی کار خود میزبان آثار متفاوتی بوده که از میان آنها سه فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان و «روز صفر» از سعید ملکان تاکنون بیشترین استقبال را از سوی اهالی رسانه و منتقدین از آن خود کرده اند.
بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنیدمیزبان اهالی رسانه اما نسبت سالهای گذشته ارتقا فراوانی داشته است، مهمترین نقطه قوت پردیس سینمایی ملت علاوه بر افزایش تعداد سالنها که البته کاربرد چندانی در جشنواره فیلم فجر پیدا نکرده بودند را میتوان به تغییر عمده سالن نشست خبری آثار نسبت داد.
مهمترین نقطه ضعف این پردیس همچون سالهای گذشته اما اینترنت کم سرعت و در اکثرا مواقع قطع شده این مرکز سینمایی بود، سالن اسکان اهالی رسانه به دلیل نبود جایگاه به تعداد اهالی خبر به طور معمول بیش از حد شلوغ بوده است.
اکران فیلم سینمایی «لباس شخصی» اما مورد رضایت خبرنگاران و اهالی رسانه قرار نگرفت و بسیاری از آنها در میانه های فیلم سالن های اکران کننده اثر را ترک کردند، اثری که فیلم اول کارگردان محسوب می شود و باید دید در ادامه چگونه پیش خواهد رفت.
اکران فیلم سینمایی «خروج» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در روز هفتم جشنواره فیلم فجر با استقبال اهالی رسانه روبرو شد و براساس پیش بینیها تمامی سالنهای نمایش دهنده این فیلم به طور کامل پر شدند.
«خروج» به عنوان بیستمین اثر ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان امسال در بخش سوادی سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر شد و احتمال می رود که بتواند در بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر امسال نامزد سیمرغ جشنواره فیلم فجر باشد.
نشست خبری فیلم سینمایی خروج را می توان پرتعدادتزین و شلوغ ترین نشست خبری طی هفت روز نخست سی و هشتمین حشنواره فیلم فجر است، نشستی که با التهابات فراوانی برگزار شد. از جمله حواشی این نشست می توان به تشویق فرامرز قریبیان از سوی اهالی خبر اشاره کرد.
فرامرز قریبیان دلیل حضورش در پردیس سینمایی ملت را علاقه اش به ابراهیم حاتمی کیا و دفاع از فیلمی که در آن بازی کرده اعلام کرد.
فیلم سینمایی خروج در پردیس سینمایی ملت حواشی متعددی را با خود به همراه داشت، از عدم توانایی محمود گبرلو در مدیریت نشست تا خداحافظی «فرامرز قریبیان» از دنیای بازیگری از جمله مهمترین حواشی اکران فیلم سینمایی خروج در کاخ رسانه بود.
آخرین سانس از اکران سینمای رسانه در پردیس سینمایی ملت به اکران فیلم سینمایی «آتابای» ساخته نیکی کریمی اختصاص داشت.
حاشیه اکران فیلم سینمایی آتابای اما شاید به خاطر اکران خود این فیلم نبود، زیرا بسیاری از خبرنگاران نتوانستند این فیلم را در پردیس سینمایی ملت تماشا کنند، دلیلی اصلی این اتفاق را می توان به طولانی شدن نشست خبری فیلم سینمایی «خروج» نسبت داد.
اکران فیلم سینمایی «آتابای» ساخته نیکی کریمی با نقد مثبت اکثریت اهالی رسانه روبرو شد، اما نشست خبری این فیلم هم خالی از حاشیه نبود، در جواب یکی از خبرنگاران که ساخت فیلم به زبان ترکی را اشتباه خوانده بود هادی حجازی فر وی را فاشیست خواند و کشور ایران کشوری با قومیت های مختلف خواند که هرکس می تواند در آن فیلم بسازد.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری میزان
کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خداحافظی فرامرز قریبیان کلیک کنید برای مشاهده پردیس سینمایی ملت جشنواره فیلم فجر ۳۸ اکران فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی کیا فیلم سینمایی خروج جمله مهمترین اهالی رسانه نشست خبری کاخ رسانه
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
رکورد فروش اکران برخط فیلمهای سینمایی جابهجا شد
به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «فسیل» که بهعنوان پدیده اکران سال گذشته سینماها توانست بخشی از رکوردهای تاریخ سینمای ایران را جابهجا کند، حالا در اکران آنلاین (برخط) هم رکورد تازهای را به نام خود ثبت کرد و وارد بخش اشتراک نمایش خانگی شد.
«فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیهکنندگی سیدابراهیم عامریان از روزهای پایانی اسفند سال گذشته اکران آنلاین خود را آغاز کرد و تا به امروز با بیش از ۴۰ میلیون دقیقه بازدید، تبدیل به پربازدیدترین فیلم عرضه شده در فرآیند اکران آنلاین در سالهای اخیر شده است.
تعداد بلیتهای فروخته شده برای تماشای آنلاین این فیلم، به عدد ۳۵۸ هزار و ۹۴۵ قطعه و فروش ۲۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
فیلم «فسیل» با بازی بهرام افشاری، الهه حصاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی یکی از پرمخاطبترین فیلمهای کمدی تاریخ سینمای ایران است.
داستان این فیلم از دهه ۵۰ آغاز میشود و سرگذشت خوانندهای به نام اسماعیل و دوستانش را روایت میکند که در طول زمان برای هر کدام اتفاقاتی رخ میدهد.
این فیلم در گیشه سینماها نیز فروشی افزون بر ۳۲۴ میلیارد تومان را تجربه کرد و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد و هم اکنون نیز در «فیلیمو» قابل تماشاست.
منبع: خبرگزاری ایرنا